Bullar.

Idag har jag bakat bullar.


Dom blev verkligen super goda. Såklart. Så nu mina kära vänner är ni så välkomna att komma hit & fika. Men om ni vill undvika att gå i en grusgång kan ni ju höra av er innan ni svänger in mot Vallerstad så att jag hinnerdammsuga. Borde egentligen grussuga..

Du som sa till mig att jag är dålig på att vara ensam hade ganska fel. För så som jag lever nu så är jag ju ganska ensam, ensam i huset i alla fall (men jag hör när grannarna spolar vatten & bråkar). Men vill ni veta en sak? Jo jag trivs verkligen kanon med hur de är just nu. Okej. Ibland saknar jag någon som kramar om mig, men vem gör inte de? Och den tiden kommer.

Nu ska jag sova så att min magkatar blir glad. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Fredrik



1. Kramas är livet

2. Leva ensam går bra, men är inte kul.

3. Bullar är mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback