Kor & Johanna.

Igår va min söta syster hos mig. Johanna. Det var väldigt trevligt med besök. Det är kul att ha någon att laga mat med & bara tjöta med. Jag saknar lite att ha folk runt mig. Har ju liksom bott med folk större delen av min tid. Knappt varit ensam. Nu har jag sovit ensam i ett hus i flera månader. Det var helt enkelt trevligt att höra någon annan spola på toaletten & käka bullar med. Tack för besöket syster. Kom snart igen.
Matilda. Du är super välkommen hit när du kommer hem. Längtar.



Johanna följde med ner till lagårn på eftermiddagspasset. Hon va lite, bara lite, rädd för kossorna. Hehhe. Bortkommen?

På kvällen lagade vi tacos & såg på grey`s (jag har förövrigt blivit beroende av den serien, igår rörde jag inte ens datorn).
Idag gick vi en lång sväng & pratade som systrar gör. Det är kul att ha systrar när man inte bråkar om kläder med dom längre.

Nu ska jag gå en kort sväng med Vilda. Sen ska jag sova. Jag är trött.

Kan nog vänlig själ ta sig an mitt hår? Jag ser hemsk ut. Inte bara pga håret.

Kommentarer
Postat av: densistfödde systern

Jag är glad att jag åkte till dig! det va kul. rädd? jag? aldrig ;)

2009-04-16 @ 22:20:01
Postat av: Fredrik

Jag vill med hälsa på nån gång.. snart.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback