Snygg.


Före.                                                                                          Efter.

Några ville se bilder på mitt nya hår. Här har ni de. Ja jag sitter i mitt stökrum. Min s k Walk in closet. Okej man kanske inte ser så stor skillnad. Men de är i alla fall mkt snyggare. Jag är snyggare.
 Här ser ni "effekt" slingan bättre...

Idag har jag haft en otursdag...Vore alltför tjatigt för dig att läsa om den. Borde filma mig själv & berätta. Men det vore alltför seriös & kanske en aningens fjortis.

Så istället går jag & lägger mig. Godnatt. Njut & dröm om mitt hår...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Niiiiice! Men ser mkt skillnad! Du är ju snyggischaste ju! :)

Postat av: Monika

Fint det blev=)

2009-04-22 @ 14:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback