Öland.

Jag & Vilda bus är på Öland. Vi kom hit i lördags kväll, körde ner på tre timmar. Det va ganska snabbt kört. Vet inte om de kan anses bra eller dåligt. Så jag lämnar de osagt.
Dessa dagar har i alla fall ägnats och "bättra-på-kroppsfärgen" och relativt varma havsbad. Troligtvis över 20 grader i vattnet. Inte illa de. Vilda älskar havet & skulle kunna bada i timmar. Springa på stranden & äta tång är en annan favorit. Föresten, titta, hon har växt!

 

Och nej, de är inte Johanna som har krympt.

Jag har nackspärr, det förstör lite den sköna semesterkänslan. Typ inflammation i nacken. Kanske de man brukar benämna som just nackspärr. Usch. Ont gör de i alla fall.

I em/kväll ska jag & Vilda ta bilen hem till underbara Vallerstad. Så ikväll ska jag pussas med min (?!) Johan. Har varit lite konstigt att sova ensam i några dagar nu när man är så van att sova brevid en så snygg kille. Nej jag fjeskar inte, jag skriver precis som jag känner.

Föresten. På fredag kommer Hannas fina (och runda..!) häst Diana till mig. Hon ska stanna hos mig ett tag. Mysiga ridturer med Stina står på programmet.

Nej, nu ska jag ut och sola litegran sen blir de la en strandpromenad så att min rastlösa Vilda blir nöjd.

Ha  en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Ja bikinin köpte jag på nelly.com, den är asbra:)

Hur är det med dig? Är du på öland nu el? Jag ska dit v. 29:) Ha det bra! puss

2009-07-01 @ 20:06:20
URL: http://jennieflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback